• WSPARCIE DLA NASZYCH KLIENTÓW
  • AUTORSKIE TESTY SPRZĘTU
  • 30 LAT DOŚWIADCZENIA W BRANŻY
  • Każda paczka jest ubezpieczona
  • Każda wysyłka gratis

Wysyłka i dostawa

Koszty przesyłki:

 

W sklepie PrestiżowaKuchnia.pl stosujemy się do najprostszego cennika wysyłek:

Wszystkie produkty z oferty naszego sklepu wysyłamy, na terenie Polski - GRATIS (niezależnie od wartości zamówienia).

 

I Informacje wstępne

 

1. Sklep internetowy PrestiżowaKuchnia.pl prowadzi sprzedaż towarów wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są przez serwis www.PrestiżowaKuchnia. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Zamówienia są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. Soboty, niedziele i dni świąteczne są wyłączone z realizacji zamówień, stąd zamówienie złożone w piątek po godzinie 11.00, w sobotę lub niedzielę zostanie zrealizowane/wysłane dopiero w poniedziałek następnego tygodnia. Czas dostawy zależny jest od dostępności towaru w magazynie dystrybutora. Zamówienia można składać również mailowo bądź telefonicznie - w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta.

2. Towar wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem firm kurierskich InPost i/lub GLS i/lub DHL i/lub DPD i/lub UPS (towar do wagi 31 kg) - tradycyjne paczki. Produkty wielkogabarytowe bądź określone przez przewoźnika jako towary specjalne o wadze powyżej 31 kg będą dostarczane Klientom z magazynu dystrybutorów przez specjalistyczne firmy kurierskie. Klient zostanie poinformowany o tym fakcie pocztą elektroniczną.

3. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.

4. Wszystkie produkty oferowane przez sklep www.PrestiżowaKuchnia.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych. Zostały legalnie wprowadzone na polski rynek. Posiadają gwarancję producenta.

5. Ceny wszystkich produktów prezentowanych w ofercie sklepu www.PrestiżowaKuchnia.pl zawierają podatek VAT – są cenami brutto.

6. Klienci prywatni (nie posiadający osobowości prawnej) otrzymują imienną fakturę VAT, natomiast klienci instytucjonalni - fakturę VAT - na wszystkie zakupione w sklepie produkty. Złożenie zamówienia, i tym samym zaakceptowanie regulaminu, upoważnia sklep www.PrestiżowaKuchnia.pl do wystawienia paragonu lub faktury VAT bez podpisu Klienta.

7. Sklep zastrzega sobie prawo do żądania zaliczki w przypadku towarów: bardzo drogich, nietypowych lub takich, które sprowadzane są dla poszczególnego Klienta na indywidualne zamówienie. Każda tego typu sytuacja, wiążąca się z koniecznością wpłaty zaliczki u producenta, zostanie wcześniej ustalona z Klientem sklepu. Niezwłocznie, po wpłacie zaliczki na konto sklepu, klient otrzyma fakturę VAT / fakturę imienną VAT. Klient będzie na bieżąco informowany o postępach realizacji zamówienia.

9. Klient będzie na bieżąco informowany przez sklep www.PrestiżowaKuchnia.pl o statusie zamówienia, jego realizacji oraz wysłaniu przesyłki. Ponadto Klient otrzyma mail i/lub SMS i/lub MMS z informacją o wysyłce i/lub numerze paczki, dzięki której będzie mógł sprawdzić tracking (drogę) przesyłki kurierskiej.

10. Sprzedawca - sklep www.PrestiżowaKuchnia.pl - prosi Szanownych Klientów o sprawdzanie poprawności danych wpisywanych w formularzu zamówienia bądź przesyłanych drogą elektroniczną. W wyniku błędów adresowych przesyłka może: albo wcale nie dotrzeć do adresata, względnie może też dotrzeć później, niż życzyłby sobie tego Klient. Zdarza się, że Klienci naszego sklepu kupują towar na prezent - w takiej sytuacji, gdy dane do wysyłki towaru będą błędne lub niepełne - idea podarunku może być, niestety nietrafiona. Stąd jeszcze raz wielka prośba o sprawdzanie danych wysyłkowych oraz numeru telefonu.

 

II Terminy dostawy

 

1. Sklep internetowy www.PrestiżowaKuchnia.pl zrealizuje zamówienia Klienta, najczęściej - gdy towar jest dostępny w magazynach producentów lub dostawców - w terminie od 3-14 dni. Przeciętny czas realizacji zamówienia zamyka się z reguły w przedziale 72 godzin. Przy każdym towarze podany jest orientacyjny czas realizacji zamówienia. Zdarzyć się jednak może, że Klient zamówił towar, który trzeba:
- dopiero wyprodukować
- zamówić i sprowadzić wyłącznie dla Niego
- zamówić i poczekać na jego dostępność w magazynie producenta / dostawcy

W takich sytuacjach czas oczekiwania na towar wydłuża się. Wszelkie ustalenia o sprowadzaniu tego typu towaru uzgadniane będą z Klientem - od Jego decyzji będzie zależało, czy sklep ma realizować zamówienie.

2. Z racji, iż sklep www.PrestiżowaKuchnia.pl posiada w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment (działa na zasadach marketu internetowego), nie prowadzi tym samym własnego, pełnego magazynu.

3. W przypadku, gdy Klient zamówi towary, które można skompletować w różnym czasie, okres realizacji zamówienia wydłuża się do czasu otrzymania ostatniego z zamówionych przez Klienta towarów, chyba, że Klient zażyczy sobie, by przesyłać Mu osobno poszczególne elementy składowe zamówienia. Jeżeli czas realizacji okaże się dłuższy niż sugerowany na stronie produktu, pracownicy sklepu skontaktują się telefonicznie bądź e-mailem z Klientem, by poinformować o opóźnieniu i potwierdzić chęć realizacji zamówienia ze strony Klienta lub rezygnację z zamówienia.

4. Prosimy pamiętać, iż przez termin „otrzymania przesyłki” rozumiany jest czas realizacji zamówienia oraz czas jego dostawy. Sklep internetowy www.PrestiżowaKuchnia.pl dołoży wszelkich starań, by czas oczekiwania na zamówienie był możliwie najkrótszy.

5. Przesyłki dostarczane przez firmy kurierskie (InPost, GLS, DHL, DPD i UPS) docierają z reguły następnego dnia roboczego po wysłaniu ich. Maksymalny czas oczekiwania na krajową przesyłkę kurierską to 48 godzin. W przypadkach ekstremalnych – 72 godziny. O ewentualnych przeszkodach i opóźnieniach sklep będzie na bieżąco informował Klienta.

 

III Płatności i koszty dostawy towaru

 

1. Klient może wybrać poniższe formy płatności za zamówione towary:

a) przelewem bankowym na konto sklepu www.PrestiżowaKuchnia.pl

 

„Nas Troje” Krystian Wawrzyczek
ul. Polna 3a/1
43-400 Cieszyn

 

ING Bank Śląski
59 1050 1083 1000 0097 2379 2926

 

b) przelewem realizowanym przez system PayU (płatność za pomocą karty kredytowej lub płatniczej, przelewów bankowych, systemów transakcyjnych współpracujących z PayU banków wyszczególnionych na stronach systemu PayU).

Prosimy pamiętać, że istnieje ograniczenie kwot płatności kartami kredytowymi i płatniczymi. System PayU pozwala jednak dokonywać przelewów o dowolnej wysokości bezpośrednio z systemów transakcyjnych banków wyszczególnionych na stronie sklepu. O szczegóły prosimy pytać obsługę banku wydającego kartę płatniczą.

Wszystkie transakcje dokonywane za pomocą kart płatniczych i kredytowych, które będą realizowane przez system PayU – należą do bezpiecznych. PayU weryfikuje na wniosek sklepu www.PrestiżowaKuchnia.pl każdą z takich transakcji, by zabezpieczyć interesy Klienta, by nikt nie kupił towaru za pośrednictwem skradzionej karty kredytowej lub płatniczej. PayU przejmuje 100% odpowiedzialność za tzw. transakcje o charakterze wyłudzeniowym, tzw. gwarancja chargeback.

c) gotówką przy odbiorze - należność pobiera kurier – dotyczy towarów do wartości 15000 zł.

 

Produkty niektórych marek sprowadzane i/lub produkowane są na indywidualne zlecenie i zamówienie Klienta. Stąd opłata za nie - w formie zaliczki lub przedpłaty w wysokości 100% wyklucza opcję płatności "za pobraniem". W takiej sytuacji obsługa sklepu www.PrestiżowaKuchnia.pl ustali z Klientem sposób postępowania i określi przybliżony termin realizacji zamówienia.

 

W przypadku pytań, czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
tel. 600 978 361, 796 201 071
sklep@prestizowakuchnia.pl