Produkty powiązane

Pokaż wszystkie

Produkty polecane

7 kroków zdrowego smażenia

Do dobrego, zdrowego smażenia nie trzeba używać dużej ilości oleju. Wystarczy zastosować się do zasady smażenia mięs z trzech stron, by zyskać niskokaloryczne, wyjątkowo smakujące posiłki. Przygotowane na odpowiednio rozgrzanej patelni i właściwie rozgrzanym oleju mięsa, ryby, czy owoce morza nie wydzielają szkodliwej dla zdrowia akroleiny.
 

Ale – przy dobrym, zdrowym smażeniu niewielka ilość oleju nie odgrywa kluczowej roli. Ważne jest dobranie odpowiedniego typu tłuszczu, istotna jest też temperatura smażenia i zastosowanie się do zasad przedstawionych w filmie.
 

Trzeba założyć, że prawdziwie zdrowe smażenie musi być przeprowadzane na bardzo wysokiej jakości patelniach, które w trakcie obróbki termicznej mięsa, ryb, czy owoców morza nie będą emitowały żadnych szkodliwych związków chemicznych.
 

W naszym filmie specjalista z zakresu żywienia, technik i technologii kulinarnych prezentuje najbardziej znaną i podstawową metodę zdrowego smażenia, która, po odpowiednim jej opanowaniu, może być modyfikowana.

 

Więcej fachowych informacji na temat smażenia, reakcji chemicznych zachodzących w oleju i ich oddziaływaniu na organizm można znaleźć TUTAJ.

Akceptujemy platnosci.plUPS

Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.